donderdag 17 februari 2011

Ondertussen

En ondertussen... (een supersnelle update van de laatste weken):

... zeer blij om in mijn schoon en lekker en vrolijk Gent te zijn.
... eerste werkdag in Parijs gehad - dat wordt langzamerhand traditie.
... een dagje naar de zoo met haar peter.
... opnieuw wennen in de kribbe - hij slaapt niet veel maar doet het goed.
... verjaardag van collega gevierd.
... zijn oorontsteking overwonnen.
... Allerliefste alweer in Zuid-Afrika - ik ben niet zo goed in missen.
... piano gespeeld in haar klas, grootouderfeest op haar school, ontbijt in zijn kribbe.
... het nieuwe seizoen geopend.

januari 2011
februari 2011 - het wordt precies al een beetje lente

1 opmerking:

  1. Ik heb hier nog een strijkijzer staan, dat je voor mijn part mag hebben! 't Is geen topstuk, maar het werkt - het werd ingeruild voor een stoomstrijkijzer dat ik niet meer kan missen. Alleen al om te naaien ben ik aan mijn ijzer verknocht (maar ook om de meest belachelijke dingen te strijken, ik strijkt bijna alles)

    BeantwoordenVerwijderen