zaterdag 19 februari 2011

Dat zou mij nooit gebeuren

Op school toekomen en merken dat je nog in je pyjama loopt.
Of nog erger, toekomen en merken dat je geen onderbroek aanhebt.

Ik dacht dat het iets was voor kinderverhaaltjes en gedichten.
Ik dacht dat zoiets niet kon.

En toch...

Gisteren nam ik uit automatisme het opstapje en zo'n verkleiner voor de wc-bril toen ik moest plassen. Onlangs spoot ik per abuis deodorant op mijn tandenborstel. En dinsdag zat de sleutel nog aan de binnenkant van de deur. Voor een reservesleutel kon ik niemand bellen want mijn gsm was ik binnen vergeten. En vorige week merkte Allerliefste in de klas dat Jana haar pantoffels nog aanhad.

Het kan dus echt.





(Een beetje moe misschien? Maar het goede nieuws is: Lukas slaapt nu apart en bijna door.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten