maandag 22 juli 2019

Een beroemd skelet

Nadat mijn ouders ons in Vietnam bezocht hadden, schreef mijn vader over de gebouwen en constructies die hij hier gezien had. Architect, dat doe je niet, dat bén je.

Een van zijn stukken ging over het gebouw uit de eerste aflevering van De Mol. En dat onafgewerkte constructies hier helemaal niet zo moeilijk te vinden zijn. Dat klopt. En ze lijken ook allemaal op elkaar.

Redelijk groot was onze verbazing toen we plots het échte skelet van De Mol herkenden. Op de tweede dag van onze lange autorit, ver voorbij Vinh en bijna bij Ninh Binh.

'Even vertragen,' zei ik. 'Dat ga ik mijn vader doorsturen.' 'Helemaal stoppen, papa!' De kinderen slaan de portieren dicht en zoeken de beste plek om te poseren. Dit willen ze naar hun respectieve vriendengroepjes in mijn telefoon sturen. Met daaronder het bericht 'rara, waar zijn wij?'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten