maandag 18 maart 2019

Uitzoomen


Ik dacht dat dit het was, de tunnels, stortemmers en glijbanen het hele waterparadijs. Maar dit was maar een klein onderdeel. Nummer 3.


Kijk eens op de kaart, nummer 3 is gewoon het ploeterbad. Ik deed nummer 5! Ik! Bang van meer dan twee bliksems! Nummer 5!

Omdat een Vietnamees koppel gevraagd had of we mee de zwemband wilden volmaken. Als locals mij iets in hun beste Engels vragen, doe ik dat.

Met vier in het rubberbootje. Als ik de trap naar de glijbaan al hoog vond, de glijbaan zelf meer dan spannend steil naar beneden en dat bootje een bij voorbaat verloren speelbal in die reusachtige trechter, dan maakten de veiligheidsinstructies het nog erger.

Onze voeten in elkaar haken. Niet loslaten. Vooral niet loslaten.

Na nummer 5 had ik zo veel grenzen overschreden, dat ik in de rest van het themapark alleen nog maar op de paardendraaimolen wilde. Nummer 47.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten