vrijdag 13 juli 2018

Sinterklaas rijdt op een brommer

Herinnert U zich nog dat we (Allerliefste en) 500 kg vooruit stuurden? Daar zat ook volumegewicht bij. Onze fietsen bijvoorbeeld. Ze wegen misschien 20 kg, maar zo rekent het transportbedrijf niet. Bij een groot pakket telt hoogte maal breedte maal diepte, op die manier wegen onze fietsen bijna 100 kg.

Misschien hebben wij ons misrekend, ofwel meet het transportbedrijf milder ... Hoe dan ook, na de levering van onze vijf patrouillekoffers en vier fietsen bleek nog budget over. Dus kreeg ik in juni bericht dat ik zo'n 100 kg extra mocht meenemen. Alsof ik dat bovenop al het andere nog georganiseerd kreeg!

Terwijl ik mopperend begon in te pakken, werd ik langzaam blij. De blender paste er nog bij! Er konden onverwacht meer boeken mee! En àlle Lego!




Vandaag is dat laatste deel van de bagage geleverd. 100 kg, zonder touwen of niks, netjes in evenwicht op een brommer. Faut le faire.

De rest van onze dag was als 6 december. Terwijl we alles uitpakten riepen we 'oh' en 'zoveel!' We begonnen meteen de efficiënt gebouwde Legovolumes te ontmantelen, sorteerden op kleur, bouwden en speelden de hele dag. Alleen de marsepein ontbrak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten