zondag 3 januari 2016

Graag uitvoeren in 2016

Beste ondernemer in spe,

Ik doe u gratis een idee van de hand voor een conceptstore even simpel als geniaal. U hoeft niet eens veel startkapitaal te investeren. Uw voornaamste werkinstrument is een telefoon. Belangrijk is immers dat u te allen tijde bereikbaar bent. Aldus kunt u uw dienstverlening inzetten in volgende situaties:

  • Als paraplu, handschoenen of sjaal die op de trein verloren raakten, terecht zijn, is dat tegelijk een zegen en een vloek. Wie gaat dat ophalen in het depot? Op dat moment moet u bereikbaar zijn. U kunt die teruggevonden voorwerpen naar de rechtmatige eigenaar terugbrengen. Tegen vergoeding uiteraard. 
  • Niets vervelender dan een printer die plots zonder inkt valt. Ondertussen nadert de deadline om in te dienen schrikbarend. Er is nog zoveel werk en de postzegels zijn ook nog eens op! Op dat moment moet u bereikbaar zijn. U levert de gepaste inktjet, de nodige postzegels en een envelop in A4-formaat. Tegen vergoeding uiteraard.
  • Toneelkaarten voor de voorstelling van vrijdagavond. Maar het is druk-druk-druk geweest op het werk, dus is er gewoon niet gedacht aan kinderoppas. Op dat moment moet u bereikbaar zijn. U hoeft niet eens zelf te gaan babysitten, u regelt alleen maar dat er op tijd iemand aan de voordeur staat. Tegen vergoeding uiteraard.  Als er geen cola of chips in huis is, brengt U die na. Tegen extra vergoeding uiteraard.
  • De beste vrienden komen op bezoek. Op het menu: een eenvoudige spaghetti van Ottolonghi. Het kurkumakruid is op, dat wordt een ramp. Op dat moment moet u bereikbaar zijn. U levert in alle discretie de ontbrekende ingredieënten. Tegen vergoeding uiteraard.
  • Het kind zet onverwacht zijn schoen voor Sinterkaas? U komt na slaaptijd met nicnacjes en marsepein aandraven. Putje winter duotickets gewonnen voor Costa Rica? U stelt uw voorraad zonnecrème ter beschikking. Onverwacht verkleedfeestje? U zoekt een geschikt kostuum. Platte band vlak voor de zomerse picknick? U stelt een reservefiets ter beschikking. Dat alles tegen vergoeding uiteraard. 




Kortom, uw dienstverlening is een vorm van bijstand in onvoorziene onaangename situaties. Pechverhelping bij vervelende voorvallen in het dagelijks overleven. Tijd die niemand meer heeft maar desalniettemin nodig is voor de praktische gang van veel zaken. Welkome hulp die het eeuwige ploeteren verlicht.

Gezien het hoogdringende karakter van de door u geleverde assistentie en het belang dat uw klanten elke keer weer aan uw interventies toekennen, kunt u navenant hoge vergoedingen aanrekenen. Terwijl u mensen gelukkig maakt, kunt u zelf schatrijk worden.

Als het zover is, denkt u dan nog eens aan mij. En geef mij korting op een jaarabonnement. Want ik teken in.

In de hoop u hiermee van dienst te zijn geweest, groet ik u hartelijk,

Ellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen