woensdag 3 december 2014

In mijn hoofd

Waar zal ik beginnen? Derde dag migraine. Dat hoofd van mij kan tegen steeds minder. Of het wordt steeds zwaarder belast. Dat kan ook.

Ik heb nochtans een rustig weekend gehad. Zaterdagochtend met mijn handen in de aarde. In de namiddag eerst met mijn jongen in het water, daarna met vier paar benen onder een dekentje op de bank. 's Avonds met mijn hoofd vol muziek en melancholie. Zondag op de tweemaandelijkse schapentocht met mijn haren in de wind en mijn blik op oneindig.  

Zucht. Het kan haast niet anders dan dat het helse weekritme mij nadien vloert. 



2 opmerkingen:

  1. Migraine is vreselijk.
    Ellen. Ik heb je een TAG gegeven op mijn blog. Waarschijnlijk ben je niet inspiratieloos, maar zie zelf maar wat je ermee doet.

    Veel beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Sandra, bedankt, ik ga eens een kijkje nemen en dan zien wanneer het er van komt... ;-) Veel groetjes!

      Verwijderen