vrijdag 28 november 2014

Herfst 2014

Jawel, ik blog regelmatig en vertel toch niet àlles! Bij deze een compilatie van foto's die het hier de voorbije weken niet gehaald hebben.



De voorbije herfst was een seizoen met gigantische bergen afwas. (Gelukkig weiger ik een keukenhanddoek te gebruiken, alles moet vanzelf drogen. Vandaar dat ik zo goed kan stapelen. Bovenop dropte ik de laatste tijd steeds een snijmachine van Jana. Iets met drie cd-schijfjes waardoor ze haar brood al rollend meteen in vijf kon snijden. Tof, maar helaas niet vaatwasbestendig.)

Andere trefwoorden van het voorbije seizoen: Rollebollen in het hooi. Rommelmarkt, eigen handeltje opgezet. Weekend met logeetjes en tactieken om een jong kind die glijbaan op te krijgen. Zwemmen. Bootje varen. En griezeltocht. (Klinkt beter dan Halloween, 't is al erg genoeg dat mijn kinderen met hun buurtvriendjes op straat gaan schooien 'uw snoep of uw leven!')

Geen opmerkingen:

Een reactie posten