maandag 24 november 2014

Variaties in rood

Oorspronkelijk stonden er witte stoelen op dit interieurmagazine-scheursel. Maar ik heb rode exemplaren voor ogen. Ook allemaal in verschillende formaten. Dus om een beetje een idee te krijgen van het effect, heb ik ze ingekleurd. Wat denkt U daarvan?

De houten tafel in kwestie hebben we al. Maar ons vloer is niet zo blinkend. Daarom denk ik tegenwoordig dat een witte tafel hier in huis mooier zal staan. Lichter ook. Wacht, ik haal er nog een ander scheursel bij.


Probeer nu die twee in gedachten eens te combineren? Een witte eettafel. Licht en elegant. Met daar rond zes rode stoelen, in verschillende vormen en formaten. Er zitten wel wat rode tinten in onze woonkamer. Zou dat mooi zijn?


**************



Dit is nummer zesNummer vijf linkt naar zeventien schrijfsels. In nummer vier ontdek je een straffe madam. Nummer drie gaat over ontbijten. Met nummer twee kijk je zo binnen in mijn bureau. In nummer één schrijf ik over de laatste keer. Hoe het allemaal begon, met dat project blogboek, lees je hier en daar.

2 opmerkingen:

  1. mooi! Wij hebben er gele rond een bruine tafel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allemaal stoelen in verschillend formaat? En waar heb je die gehaald? En hoe heb je ze geschilderd? Ik weet niet op welke soort verf ik moet letten, of ik dat beter kan spuiten of gewoon met een kwast kan aanbrengen, enzovoort... Alle tips zijn welkom! Dit project bestaat echt alleen nog maar in mijn gedachten.

      Verwijderen