dinsdag 8 november 2011

Batterij

Helemaal plat waren ze, die batterijen van mij. Rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan - dat was het zo'n beetje eind oktober. Uiteindelijk werden deadlines gehaald, lezingen gegeven, vormingen afgerond, wasmachines gedraaid en een huishouden gerund. Ik overleefde het allemaal dankzij het eindeloos geduld van Allerliefste, de lachjes van Lukas en de massagetechniek van Jana (niets boven kinderarbeid: die kleine handjes die stevig mijn schouders kneden!)

Toen was daar de herfstvakantie en trokken we naar buiten, speelden we uitgebreid met de kinderen en sliepen we 's middags bij (want 's morgens uitslapen lukt niet als de kinderen moeten aanpassen aan het dat grvdr!-winteruur...). Allerliefste en ik trokken een kinderloos weekend naar Hotton (bij Durbuy), doken daar in het bos, een stapel boeken, de sauna en een paar restaurantjes... Heerlijk!

Omdat niets moest en alles mocht, laadden mijn batterijen vanzelf weer op.
En ziezo, ik ben er weer klaar voor.


Edit: En hieronder een foto van de boswandeling in Brugge. Misschien eerder toevallig want ze focuste op het vliegtuigje, maar toch vind ik dit - echt waar - fantastisch mooi gekadreerd en belicht door Jana. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten