vrijdag 5 april 2019

Achteraf, als alles op is

Vintage hip én lekker, geen wonder dat iedereen hier zijn fototoestel bovenhaalt. Ik ook hoor. Afbladderende muren, houten luiken, verbleekt pastelblauw, contrasterend licht door de getraliede ramen. En spiegels. 



En overal de juiste rekwisieten. Oude telefoons, typemachines en televisies. Vietnamese rijstmanden, olifantenbeeldjes, rijstkommen, eetstokjes, kunst en bloemen. Nadat onze bestelling opgenomen was, zoomde ik in op de details.










Maar wat ik dus niet doe, is op mijn stoel gaan staan wanneer de bestelling arriveert. Hoe mooi de compositie van schalen en schaaltjes er ook uit ziet, het eten is te lekker en ik heb te veel goesting. Daarna, ja. Daarna is er tijd om een foto te trekken.


Als U ooit in Đà Nẵng bent... Bếp hên! Letterlijk vertaald 'keuken', maar zoveel meer.
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten