vrijdag 12 maart 2021

Verantwoordelijke Fun

Bos- of zeeklassen, dat gebeurt hier op hotel. Blij dus dat ik ook mee mocht! Mama slash chaperone.

Voor ons vertrek was er een briefing. Bovenop een hele batterij instructies kregen begeleiders ook nog elk een eigen rol toegemeten. De juf maakte mij verantwoordelijk voor de twee Nederlandstalige jongens in de klas. (Procentueel zijn we hier redelijk goed vertegenwoordigd.) En voor de fun. 

Ik dus aan het werk. In mijn kartonnen doos (niet toevallig van het merk "The Dutch Lady") verzamelde ik spelletjes voor op het strand, op de boot, voor in het zwembad, op de hotelkamer en de bus. 

Vooral die laatste categorie was belangrijk. We zouden lange tijd onderweg zijn, in totaal zo'n zeven uren per dag. UNO en bus proof chess en liedjeskanon en 'I spy with my little eye' kun je maar zo lang spelen. Daarom maakte ik zelf nog een road bingo

And bingo it was! Ik denk dat ik mijn verantwoordelijkheid goed opgenomen heb. 





1 opmerking: