dinsdag 23 juli 2019

Draken temmen

Is het in de eerste of tweede aflevering van De Mol 2019 dat de deelnemers duizend trappen moeten beklimmen? Ik weet het niet meer precies, en we hebben de trappen ook niet geteld, maar laat ons zeggen dat het er veel waren. 


Ook al is het bewolkt, halverwege zijn onze T-shirts al helemaal doorweekt. Ik snap niet hoe die bruid dat gedaan heeft. Mooie achtergrond, dat wel. Maar wat een tour de force moet het zijn om daar fris en monter te geraken! Geen spoortje zweet zag ik en haar make-up was nog intact. Was ik de man die haar huwde, dan zou ik dat na de fotosessie nog resoluter doen.  




Wij klimmen verder. Wanneer Lukas een spurtje inzet kunnen die andere twee niet anders dan volgen. Op het laatste stuk is het om ter eerst naar boven, om ter eerst bij de draak. U mag raden wie er wint.

Ik niet.


Boven is de draak die we al vanaf de omliggende rijstvelden konden zien, kleiner dan verwacht. Maar dat uitzicht, zelfs nu het bewolkt is ... Was ik een Ninh Binhse bruid dan zou ik waarschijnlijk uiteindelijk ook al die trappen doen. Boven kleed aantrekken, alles bijwerken en stralen maar.

In een van de mooiste landschappen ter wereld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten