zondag 18 december 2016

Met Femma voor de 30-uren-week

Grote wallen onder mijn ogen, zo zie ik er blijkbaar uit.
Hoe Femma dat kan weten, zeg!


Ze zetten vandaag mijn blogstukje op hun site. Het bericht waarin ik iedereen - vrouwen én mannen - oproep om het op het werk te zeggen wanneer je vroeger vertrekt voor de kinderen. Kwestie van sensibilisering en zo.

Qua sensibilisering is Femma trouwens goed bezig. Google maar eens op Femma-dertig-uren-week en je weet het wel. Met hun voorstel trekken ze een boeiende discussie op gang. Een discussie die ik graag help voeden. Naar 30 uren per week voor een voltijdse baan, ik vind het een schitterend plan.

1 opmerking:

  1. Ik was bij het gesprek op het festival van de gelijkheid aanwezig en ze verrasten me weer met hun goed onderbouwde argumenten en frisheid waarmee ze de discussie voeren.

    BeantwoordenVerwijderen