woensdag 5 oktober 2016

Recuperatie

Met Uw toestemming zou ik er hier graag een bericht recupereren. Over de avond dat Allerliefste en ik samen uitgingen. Dat zouden we vaker moeten doen, denk ik elke keer. Agenda's samen leggen om te kijken of we allebei vrij zijn, al dan niet tickets kopen, babysit regelen, onszelf oppakken en vertrekken. Soms schrikt het idee alleen al mij af. Naast elkaar in de zetel hangen is toch ook gezellig? Maar eenmaal de voordeur achter ons dichtslaat, geniet ik ervan. Zo'n avond geeft me meestal meer energie dan dat het me kost.

Nu is het even niet aan de orde. Allerliefste is drie weken in het buitenland. (Het zal hier wel wat blogstiller worden ook). * Maar wanneer je terug thuis bent, darling, gaan we nog eens een avondje uit? En denk je ondertussen aan mij? En aan die avond? *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten