donderdag 28 april 2016

Nieuwsbrief

Ook geabonneerd op nieuwsbrieven die U nooit leest? Welke naam ze er ook voor verzinnen - promo!, e-zine, post, flash-bericht, talks of Bibnieuws - privé of voor het werk - ik lees ze zelden. Op twee uitzonderingen na.

Die van Kind&Samenleving. Omdat ik mee wil zijn met wat leeft in het publieke domein van kinderen. Ze hebben er twee en ik vind beide interessant, mooi en leuk om lezen. (Hoe kan het ook anders?En die van school. Omdat ik mee moet zijn met wat er leeft bij mijn eigen kinderen. Hij verschijnt wekelijks, ik open hem dikwijls op mijn werk en moet dan zorgen dat ik niet te luid begin te lachen.




2 opmerkingen:

  1. :-) Hier lezen we dezelfde nieuwsbrief van dezelfde school. Geen kind in het kraaiennest, dus gaan we eerst op zoek naar de stukjes van hun nesten. Om af te sluiten lees ik het tekstje van Opa Kraai. En sluit meestal met een grote glimlach af

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi. Ik zoek ook altijd de stukjes van mijn nesten en dan die in de linkerkolom. Maar ik hoor van nog ouders dat ze ook altijd eens naar de Kraaien gaan kijken, ook al zit hun kind daar niet. Volgend jaar zijn wij weg bij Yves, maar ik denk ook dat ik ernaar ga blijven zoeken... ;-)

      Verwijderen