zaterdag 9 januari 2016

Dit ben ik niet

Heb ik jou niet onlangs op de ether gehoord? Iets met een verhaal waarvoor je een prijs hebt gewonnen? Nogal wat mensen uit mijn omgeving luisteren blijkbaar naar radio 1. Meestal maar met een half oor, zo ondervind ik de laatste dagen.

Haar voornaam is dezelfde, haar achternaam lijkt op de mijne - maar ik ben dus niet Ellen Witgeers. Het zou mij trouwens verbazen als ik een naamgenote had. Er zijn in Vlaanderen maar 19 exemplaren die onze familienaam dragen. Kleine kans dat daar nog een Ellen bij zou zitten. Mijn tak sterft trouwens uit: de laatste man was mijn vader, hij heeft drie dochters gekregen.

Maar die andere Ellen dus met een gelijkende achternaam, die heeft met haar muzikaal verhaal over liefde een wondertape gewonnen. Ik niet. Wel mooi zeg, die mix van haar. Het maakt mij benieuwd naar die soort-van-naamgenote.

Ellen, waar zit je?

2 opmerkingen:

  1. Hier ben ik! Leve het net! Fijn dat je het een goede mix vond. Ik kom hier nog terug.

    BeantwoordenVerwijderen