vrijdag 6 november 2015

Rare jongens, die Romeinen

Die hebben liever een kleine auto dan een grote.


Die zetten vreemde dingen op hun hoofd.


Of hebben gewoon helemaal geen hoofd.
Die bouwen overal obelisken.
En fonteinen.
 Zonder water.

Die leggen onhandige straten aan.
Metsen scheve muren.

Die doen van alles met Nutella.
Dragen van die rare kleren. 


Echt heel rare kleren.

Die zetten overal banken. Ik weet niet waarom.


Die praten zo raar en zo rap.

En er mag niets. 

Maar er is wel van alles te zien.
Rare jongens, die Romeinen. Rare meisjes ook.

5 opmerkingen:

  1. Leuk verslag! Op je foto's is niet veel te zien van de drukte die er vaak is in Rome, of viel dat echt mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh neen, het was helemaal niet rustig - maar ik neem gewoon telkens foto's vanuit een bepaalde hoek of ik wacht tot andere mensen uit beeld zijn. Manipulatie heet dat zeker? ;-)

      Verwijderen
  2. Oh wat een leuke fotoreportage. Je hebt duidelijk een goed oog voor het nemen van originele foto's. Waar de kindjes en manlief naar boven kijken, die vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je doet mij al helemaal zin krijgen in onze studiereis naar Rome volgend jaar (en je doet mij hopen dat er genoeg vrije momenten gaan zijn om dit soort fotomomenten te beleven).

    BeantwoordenVerwijderen