zaterdag 1 maart 2014

Bah neen, ik probeer zelfs niet

Aan die ene madam die Vlaanderen verovert met haar rokjes en haar moestuin en haar creatieve zelfmakerij (U kent ze misschien van Wikipedia), ga ik me niet meten. Bah neen, ik heb al een job.

De foto's die ik hieronder plaats zijn dus niet bedoeld als halve moestuinblog. (Net zomin als de foto's die ik eerder van naaisels plaatste.) Dit soort postjes van mij is eigenlijk niet voor U bestemd. Het zijn dingen die ik het komende plantseizoen wil onthouden. Zo werkt dat: ik surf naar mezelf en typ vervolgens "moestuin" of "tuinkamer" in het zoekveld.


"boerenkool" "bladkool" "palmkool" "dankbare moestuingroenten" "Dorien Knockaert":

(c) De Standaard Magazine, 15 feb 2014

"ajuinen" "prei" "oerprei" "egyptische ui"

(c) de Nederlandse dame in Petit-Xivry

"constructie" "pompoen" "pompoenbed" "stapelbed" (op hetzelfde dorpsfeest)

(c) de stoef-moestuin op het dorpsfeest van Petit-Xivry


En voilà, zo heb ik hier meteen alle zoektermen mooi in de tekst gesmokkeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten