vrijdag 30 december 2011

Feestprogramma

Ik vind vaak dat ons weekendprogramma druk is: zaterdagvoormiddag muziek en soms de bib, zondagvoormiddag zwemmen en daartussen plannen we meestal nog wat andere activiteiten, zoals de voorbije weken: in het wilde weg wat rozen planten, een lange wandeling maken, een ziekenbezoek met zelfgemaakt cadeau. Dat allemaal naast de organisatie van het huishouden, het dutjesschema en de speelafspraakjes.

Om dan weer de maandag, gezwind en goed gezind, vollen bak aan het werk te gaan. U begrijpt hoe hard ik uitkeek naar de vakantie. Niets doen, gewoon niets doen.

Was me dat verschieten! Ons weekendprogramma is verdacht rustig in vergelijking met het feestprogramma. Feestjes bij onze eigen grootouders (hun overgrootouders) en bij onze ouders (hun grootouders) zijn gepasseerd en waren leuk - daar niet van. Nu komt nog oudejaar, nieuwjaar en de bezoekjes aan hun meters en peters en dat wordt zeker en vast leuk - daar niet van.

Maar het is normaal dat U even niets van mij hoort. Ik ben op vakantie: druk bezig met feesten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten