vrijdag 15 juli 2011

Ouderwets

Ik heb nog zo'n ouderwetse gsm zonder fototoestel en kreeg daar vanmorgen toch een beetje spijt van: langs de Coupure viel weer heel wat te beleven. Ik reed als nr. 63 langs het telproject voor fietsers en reken me dus tot één van de pioniers maar kan dat helaas niet bewijzen. Iets verder zag ik een paar zotte mutsen in een kano. Figuurlijk én letterlijk: een vrolijke bende met rosse pruiken, wintermutsen en vreemde hoofddeksels op.

En over die wedstrijd gesproken, hoog tijd dat ik de "winnaar" bekend maak, denkt U niet? (Procrastinatie, heet dat...) De eerste prijs gaat naar mijn schoonzus. Niet geheel reglementair - want geen reactie online, maar vooruit - vertelde ze me over een bergtocht die letterlijk en figuurlijk adembenemend was. Door de ijle lucht en het prachtig zicht. *N., proficiat! Zoals beloofd komt er een verpersoonlijkte eerste prijs. Maar hou rekening met mijn procrastinatie, alstublieft.*


Edit: Vandaag fietste ik er ook nog eens langs als nr. 408, nr. 855 en nr. 1495. Ik passeer daar blijkbaar veel, ja. En nu hoop ik natuurlijk ook eens een rond getal te treffen. Toevallig voorbij fietsen als de 9999ste of de 100.000ste, dat zou mooi zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten