maandag 4 oktober 2010

Inhaalmanoeuvre

september veggiemaandSeptember was ook hier -overwegend- vegetarisch! Alleen, september is voorbij... En ik heb nog geen recepten gepost.

Daarom het begin van een inhaalmanoeuvre.










1. Pompoenpizza - deed zij ook al, maar dan anders!
Nodig:
- Quichebodem (vind ik krokanter en minder dik dan een pizzabodem)
- Broccoli, wortels, prei, pompoen
- Geraspte kaas
Handelingen:
- Groenten laten sudderen in een pan.
- Groentenbrij op de pizzabodem uitsmeren.
- Kwistig kaas strooien en oven in!


2. Puree met groentjes in de oven

Nodig:  
(Ik probeer het even af te leiden uit de foto...)
- Aardappelen, eieren, bloemkool, paksoi, koriander 
Handelingen:  
(Voor zover ik het me herinner... Mijn keukenprins zit immers ver weg!) 
- Stoom de groenten bijtgaar.
- Maak van de aardappelen puree zoals U gewoonlijk puree maakt.
- Meng de groenten onder de puree.
- Nog even in de oven. Grill voor een korstje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten