woensdag 4 augustus 2010

Sweatshop

In de broeierig hete dagen van begin juli waande ik me soms in een Aziatische sweatshop. Het ratelend geluid van de naaimachine, het gedaver van die naaimachine op het tafelblad, het zweet dat langs mijn voorhoofd droop.

Maar het is gelukt! De nacht voordien en ´s morgens tot één uur voor ons vertrek naar Frankrijk de laatste hand gelegd aan mijn recentste draagdoek. En ik ben er werkelijk zeer tevreden mee. Mooi maar bovenal super praktisch. Ziehier de vele toepassingen op reis:

Ezel roskammen
Koeienstal uitmesten

Kleine rugzak op dagtocht, want Allerliefste draagt Jana in de serieuze draagrugzak.

En thuis: schommel duwen, Jana optillen en knuffelen, afwas doen, was ophangen, leen-auto kuisen, haag snoeien, op krukje pianospelen/typen(stikken,... Ondertussen Lukas op z´n gemak. Zeer handig zo´n ZsaZsa. ´k Heb zelfs zin om nog eentje te maken in een ander kleurtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten