donderdag 1 november 2018

Buffelstop

Eigenlijk heet de plek eendenstop, maar ik probeer dat trauma te verdringen. Ik verleg mijn focus liever naar hun rit op Donald Trump, de buffel met het spelfoutje.   







Veel meer op hun gemak als ze zich aan elkaar kunnen vasthouden



Ik denk selectief terug aan de wandeling tussen de rijstvelden. Ik denk aan de verse springrolls met het lekkere pindasausje en de bruine plastic sandalen die de ober ons aanreikt 'voor daarna'.



Maar ik denk niet - niet! - aan die eenden.



Te bezoeken op eigen risico. Ook als U wel bestand bent tegen pikkende eenden: duckstop is en blijft een soort kinderboerderij. Vietnamees vriendelijk, dat wel, maar zonder kroost zou ik deze halte toch overslaan. (Merkwaardig genoeg zagen we daar veel volk zonder kinderen, zij vinden dat blijkbaar wel leuk.)
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten