vrijdag 13 november 2015

Mama is beroemd

Deze foto hangt hier thuis boven de piano. (C) Michiel Hendryckx. Van de tijd dat ik elke woensdagmiddag atelier volgde in de kelders van het MSK, toen nog voluit Museum voor Schone Kunsten in Gent. Ik ben het meisje met de grote bloem in het haar.



Deze foto's trok ik in Rome. Er is van onze affiche blijkbaar een schilderij gemaakt en dat hangt nu in een tentoonstelling over impressionisme of zoiets.



Vandaar, zo zei ik tegen de kinderen, dat ik daar elke dag een zonnebril droeg. Om te vermijden dat mensen mij zouden herkennen en ik op vakantie de hele tijd handtekeningen moet uitdelen. 

(En ook een rokje. Zonder nylonkousen! Al had dat niets met die tentoonstelling te maken. Het was gewoon lekker warm weer. Maar goed, ik stop met U jaloers te maken.) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten