vrijdag 26 april 2019

Technische onderbreking

Terug van weggeweest stel ik vast dat Vietnam mijn blog blokkeert. Ik kan aan de achterkant nog wel iets in mijn archief opzoeken en berichten bouwen en zo, maar ik zie niet wat U aan de voorkant ziet.

Ik weet niet waarom Vietnam deze blog censureert, zo kritisch schrijf ik nu ook weer niet. Het is natuurlijk goed mogelijk dat alle blogs hier geblokkeerd worden. Zelf denken en schrijven, laat staan publiceren, wordt hier niet erg aangemoedigd.

Ik zoek het uit en kom zo snel mogelijk terug. Ik heb U zoveel te tonen en te vertellen.

Edit: De blog van mijn vader kan ik ondertussen ook niet meer lezen. Gaat het om alle of slechts enkele blogs van blogspot? Ik raak er maar niet aan uit. Ik heb beslist dat ik verder blijf schrijven, maar dan zonder dat ik aan de voorkant mijn eigen inhoud kan zien. Spannend, zeg het mij als het hier te slordig wordt.

H. en L., papa en M.M. en anderen: idem voor reacties. Ik kan die aan de achterkant nog zien (en ben daar ook telkens blij mee), maar ik kan aan de voorkant niet meer op reacties reageren...
       

1 opmerking:

  1. Ugh, als het effectief censuur zou zijn, is dat wel heel freaky (want inderdaad, 't is nu niet alsof je het Vietnamees regime afbreekt op deze blog). Ik duim dat je het opgelost krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen