woensdag 4 juli 2018

Winnie met vlechtjes

Ik wou dat ik sterker was in grafische progamma's, dan zou ik hier twee prentjes bij elkaar puzzelen. Eentje van Winnie de Poeh, eentje van Pippi Langkous.

Want de wijsheden van die twee, die hou ik nu samen in mijn achterhoofd. Zelfs de verschillende lettertypes drukken uit hoe ik me voel: week en melancholisch en vastberaden tegelijk. Verwarmd door de laatste dagen en zo blij dat we ons nieuwe avontuur nu eindelijk samen kunnen beginnen.

**** Oh, wat kijk ik uit naar ons weerzien! ****


3 opmerkingen:

  1. Ooh, aan deze wijsheden valt niks aan toe te voegen!
    Veel geluk op jullie avontuur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke wijsheden!
    Veel succes en veel plezier; jullie gaan dat daar keigoed doen! En op dagen dat het minder gaat: skype aanzetten, dat helpt bij mij altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt Ellen voor het benoemen van de deide zo gemengde gevoelens.Toi,toi voor alle 4

    BeantwoordenVerwijderen