zondag 10 juni 2018

Virtueel uitpakken

Ik kan U geen foto tonen, dezer dagen niets dan filmpjes.
En die filmpjes zijn dan weer te privé.

's Morgens is het soms het eerste wat ze zien: het landschap vanuit de lucht, een rondleiding in het appartement waar hij meteen dag 2 op botste en reportages van zijn bureau, het strand, een restaurant, zwembad, supermarkt, busrit langs rijstvelden, dorpsplein.

Zij sturen smileys terug en vandaag ook filmpjes. Van hun vaderdagcadeau's.

Want zo'n vader! (Zo'n man.)

2 opmerkingen:

  1. Hey! Ik lees je nog steeds! Spannend. Emotioneel. Nieuwe perspectieven. Ook ik blog al een tijdje... (14 jaar:) ), was bedoeld voor mezelf, een soort cultuurdagboek. Maar als je ooit eens zin hebt, in een leeg momentje daar in het verre V. https://alliwantisasmile.wordpress.com/ Groetjes, Ellen W. (je bijna naamgenoot :) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ellen W.? Ellen W. van het radioprogramma? Wat een mooie blog! Dat wist ik niet eens, zeg... Ik lees je!

      Verwijderen