dinsdag 26 december 2017

Porselein

'Behandel mij heel zacht...' Twee uur prutsen met porselein, welk refrein kan ik anders neuriën? Ik doe het zo stilletjes mogelijk, maar merk na een tijdje dat degene naast mij de oorwurm ook oppikt. Da's dan een mooi bijkomstig effect, denk ik, van de workshop die bewoners van de Brugse Poort rond kunst wil verzamelen.

Na Kunstbestuivingen pak ik het resultaat in als een cadeautje voor mezelf. Meer dan een maand ligt het kleine, fragiele pakje onder onze ladderboom. Wanneer we op onze eigen midwinteravond kleine maar fijne pakjes geven, blijft er eentje met mijn naam over. Geen gever te bekennen. Dan maar openmaken zeker? Hé! Mijn eigen porseleinen oorbellen!



Een goed cadeau verrast. Af en toe een beetje vergeetachtig zijn, is zo slecht nog niet.

*** Dank je wel, Veerle, voor de workshop! Fijne avond, mooi fragiel resultaat. ***
    

1 opmerking:

  1. Mooi resultaat, inderdaad! Dat zou mij ook kunnen overkomen trouwens, die vergeetachtigheid. :-)

    BeantwoordenVerwijderen