donderdag 22 juni 2017

Het is nu officieel: wij wonen aan een luwteplek (altijd al gedacht)

Gisteren in mijn achtertuin...



Vandaag in de krant. En op tv.

Toen ik klaar was met telewerken en het interview nog niet, stapte ik op mijn stoute schoenen naar buiten. Wat schepen Tine Heyse in onze achtertuin stond te doen? Blijkbaar gaat ze samen met deze twee architecten op zoek naar rustpunten in Gent. 'En als ik hier fiets, denk ik altijd: wat moet het op deze plek heerlijk rustig wonen zijn.'

Dat is zo. En ons park is nog maar het begin. Ze organiseert een online bevraging over de favoriete luwteplekken van Gentenaars. Goed idee om die plekken in kaart te brengen, ik denk dat ik elftien keer ga antwoorden. Zoveel rustige plekjes waarvan ik de stad wil vragen om ze te koesteren en te beschermen.

Ik hoop dat U allen meedoet. Voor de rust van ruisende bomen in onze bruisende stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten