woensdag 29 maart 2017

Gevaarlijk, die tv

Hij stuurde een brief. Of het daar zo gevaarlijk was als op tv? Want hij had Amores Perros gezien. Mexico Stad leek niet echt een fijne plek om te wonen. Of ik alsjeblief voorzichtig zou zijn? Terug naar huis keren misschien?

Ik vond het wel lief, maar lachte het ook onbekommerd weg. Mijn opa! Weet hij dan niet dat films maar verhalen zijn? Mexico Stad is niet half zo gevaarlijk als ze op tv laten uitschijnen. 

Sinds vrijdag laten Allerliefste en ik ons gijzelen door Ingobernable, een nieuwe serie op Netflix. Speelt zich af in, jawel, Mexico Stad. En ik denk de hele tijd: amai, de mensen die daar wonen... Zo gevaarlijk!


1 opmerking:

  1. ik herinner het mij nog levendig
    vandaar geen brieven sturen, geen kaartjes, geen postzegels verspillen, geen mails, geen tijd verspillen, geen ongerustheid, niets niets niets … gewoon rustig in je zetel blijven zitten, feuilletons bezappen en verder, ik zei het al, niets niets niets

    BeantwoordenVerwijderen