zaterdag 9 juli 2016

Beter dan het origineel

Onze computer heeft nog vijf gigabyte aan vrije ruimte. Al de rest is ingenomen door filmpjes en foto's en andere bestanden. Het vertraagt de hele boel. Dus ben ik de laatste dagen bezig met wissen, kopiëren, archiveren. En wat kom ik tegen?

Vraag me niet meer hoe ze indertijd op die song kwamen. Was het in de zomer van 2014 een hit op de radio? Op school? Bij vriendjes? En kunt ge geloven dat ik de originele versie niet meer terug vind? Zo hard is hun parodie al die tijd in mijn hoofd blijven hangen, dat ik begot niet meer op de juiste woorden kan komen.

Bij deze. Let op de zeer duidelijke articulatie links.


3 opmerkingen:

  1. ik heb hier een 7 maander op schoot die ook meteen aawooo begint te zingen =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha. Ondertussen weet ik wel liedje het is: Wrecking Ball van Miley Cyrus. Het tempo van de kinderen mag een volgende keer dus nog iets hoger... ;-) Zeg het maar aan je 7 maander.

      Verwijderen
  2. oh nee... die krijgt dit pracht exemplaar te horen wat ik je zeg!

    BeantwoordenVerwijderen