zondag 4 mei 2014

In de artiestenfoyer

Het was zooooo mooi gisteren, U heeft er geen gedacht van.

Zie haar achteraf, met de roos van haar meter, zoals het een echte diva na de voorstelling betaamt, mijmeren in zichzelf, in de openlucht artiestenfoyer van de Bijloke.



Later volgt hopelijk nog een filmpje. (Het productieproces daarvan heb ik wijselijk overgelaten aan anderen, ik wou zelf gewoon voluit genieten van de voorstelling.)


Edit: En of er filmpjes zijn! En allerlei artikels! Ik zet het hier op een rijtje.
- Focus op Johan (zoals Jana hem noemt) in het Nieuwsblad
- De vooraankondiging op Gentblogt.
- Een reportage op AVS.
- De hele voorstelling, van begin tot eind. Op 3:57 hoort U mij van de andere kant van de zaal heel luid Jana roepen, ik zag haar naar ons zoeken. Enkele seconden later zwaait ze enthousiast terug (hoewel dat eigenlijk niet mocht...).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten