zaterdag 3 mei 2014

Dat handje

Waarom ik blog? Omdat U hier komt lezen, tiens.
Maar toch vooral om herinneringen te bewaren en anders naar mijn eigen leven te kijken.

Want had ik geen blog, dan zocht ik waarschijnlijk minder naar de kleine verhalen in mijn dagelijks bestaan. En zocht ik minder naar verhalen, dan had ik dat handje waarschijnlijk nooit opgemerkt. Zoals gisteren. Terwijl ik over Lukas feestje blog, zie ik in de fotoreeks iets wat mij in het echt niet was opgevallen.

We zetten 'lang zal hij leven' in en van al die aandacht wordt hij toch wat verlegen. Gelukkig staat Allerliefste in de buurt en kan Lukas zijn hand grijpen. Vertrouwd, behoed, beschermd en verzekerd blaast hij daarna alle kaarsjes uit.

Kijk zelf maar.


Et bien voilà! Dat soort schoonheid in mijn eigen kleine leventje, dat verzamel ik hier.
En U mag daar mee uw hart aan verwarmen.



(Al is het misschien toch vooral het mijne dat smelt.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten