vrijdag 22 november 2013

Uruapan mexican son

In de statistieken van mijn blog staan lezers van over de hele wereld. Mexico, Rusland en de VS, bijvoorbeeld. Niet dat ik daar zoveel vrienden heb, daar staan nu eenmaal de grootste servers te draaien...

Ook Zuid-Afrika staat in het lijstje. Dat valt dan weer te verklaren door Allerliefste: terwijl hij daar aan het werk is volgt hij ons online. Meestal stuur ik hem dan bloggewijs een heel fout romantisch nummer.

Deze keer eentje waarvan ik zeker weet dat hij heel hard zal moeten lachen.




Want weet je nog, darling, toen Jana in fonetisch Engels dat liedje zong? 'Alias and Balias I used to know!' Om maar te zwijgen van mijn vader die The Beatles fonetisch nazingt. Of, nog erger, The Zombies. Misschien moet ik hem de juiste tekst eens doorsturen. Enfin, voor ik hier een hele conversatie met jou aanga, kom maar gewoon weer snel terug naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten