woensdag 16 mei 2012

Public relations

Recent veel geïnvesteerd in de pr van onze vzw: infomomenten organiseren, website helpen bouwen en onderhouden, rondleidingen geven, artikeltjes nalezen en ja, ook interviews geven.

Koop deze week dus allemaal de Libelle en kijk morgenavond naar AVS stadstelevisie. Meer kan ik nog niet tonen of verklappen...

Het artikel heb ik nog niet gelezen. Ik koop begot nooit de Libelle. Hoewel onze krantenboer 24 op 24 open lijkt, is het vanavond te nat en te koud om dat boekske nog te halen. Maar mijn buurvrouw kwam het vertellen: we staan erin.

De reportage heb ik nog niet gezien. We hebben hier geen tv, ik weet niet of we het morgen zelf gaan kunnen bekijken. Maar 't was leuk om te doen: we komen waarschijnlijk vrij uitgebreid in beeld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten