vrijdag 4 mei 2012

Pokkeverjaardag

Werd ik vandaag niet in Leuven verwacht voor het werk, dan had ik de hele dag mijn verjaardag gevierd met dingen die ik graag doe: op mijzelf zijn en een paar boeken lezen, een picknick met een vriendin, door de stad slenteren. Niets groots of spectaculair, 't zijn de kleine dingen en wat tijd voor mezelf waar ik het meest van kan genieten.

De trip naar Leuven moest ik annuleren, en ook mijn eigen intieme feestgedruis: uiteindelijk bleef ik thuis bij een voor-niets-gevaccineerde dochter met windpokken.

En toch... 't Was een hele leuk dag. Ouder worden vind ik niet erg, de volgende dag merkt niemand daar nog iets van. En ik heb me geamuseerd met andere dingen die ik graag doe: huisje spelen en rondrommelen. Bovendien mocht ik in de opvang met Lukas gaan meevieren en onverwacht ook nog eens een reusachtig cadeau openen, gesponsord door Allerliefste.

's Morgens zag het er nog niet zo uit, maar een pokkeverjaardag werd het allerminst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten