donderdag 26 augustus 2010

d´Ardennen

Hier komt de laatste vakantietip van dit seizoen.

Het voorbije weekend met de klimvrienden van Allerliefste naar de Ardennen geweest, bij Robin en Nele. Wat een luxe! Heel veel kamers, moeilijke slapertjes konden we zonder problemen apart leggen. Zeer ruime keuken en de langste eettafel die ik ooit gezien heb. Gezellige zolder met open haard. Fantastische tuin met leuke speeltuigen, zelfs een duikboot! Binnenkort ook een sauna, heb ik horen waaien. Dan kom ik nog eens terug!


En dan het gezelschap. Gastronomische decadentie dankzij Bernard (ex-patissier) en Tine (huiskokkin). Kleine Mon smikkelde smakelijk mee. Goeie stripcollectie van meneer Didier. Gezellig bijgekletst met Carolien. Daantje een schattig borlingske in verglijking met Lukas die nu al echt "een grote baby" is. Op de foto hierboven: Luna, Baziel en Jana spelen samen en toch ook weer niet.


Na twee hyperkorte, mooie wandeltochten met leuke picknick bij een bosriviertje (de kinderen bloot in ´t water, de mannen stenen zeulend om de dam te versterken) was het maandag regenweer en gingen we zwemmen. Zoals dat gaat in het Zuiden met een badmuts op onze kop.

Wazige foto getrokken vanachter de glazen wand waar we met de baby´s toekeken. De dame aan het loket: "C´est le jour des Maxi-Cosis aujourd´hui."

1 opmerking:

  1. Was echt leuk. Ben er helemaal van opgeladen zodat 'k er volgende week weer kan invliegen! Mail je mij ook eens de afmetingen van je ring-sling? Dan zoek ik eerst een stoer stofje, bestel ik ringen (daar toevallig een link naar?), en maak ik een dragertje voor mijn koppig-stappen-weigerend-poepschuivend Monstertje.

    Tot zondag

    BeantwoordenVerwijderen