vrijdag 31 augustus 2018

Voor de schermen


De foto's zijn niet van mij, ik was te druk bezig mijn evenwicht te bewaren. Zo ver op het puntje van mijn stoel zat ik. De foto's zijn van Sons of the Sun, de ontwerpen van Phương Nguyễn Silk. Scrol in haar winkel naar beneden, dan beland je bij de traditionele Vietnamese kledij die zij voor kinderen moderniseert.

Ik trok dus geen foto's, ik zat te wachten op mijn model. Hoewel ik wist dat Jana ons niet zou aankijken, dat was er nogal sterk in gehamerd, wou ik haar wel zien. En dan het liefste zonder fototoestel tussen ons in. Bovendien wist ik dat er achteraf online genoeg foto's te vinden zouden zijn. Zoveel fotografen!

Een van die foto's staat in een veel gelezen Vietnamese krant. Een andere onder een kop die de schattigheid van de show uitschreeuwt. Đố bạn rời được mắt khi dàn mẫu nhí đáng yêu này khoe trình catwalk! Ik weet dat ook maar dankzij een vertaalprogramma.



En ik kan het niet laten, ik toon U alle foto's. Op eentje kijkt het professionele model toe dat de kinderen getraind heeft... Ja, dit was een echte modeshow, ik kan nog altijd bijna niet geloven dat Jana dat gedaan heeft. Zelfverzekerd en naturel, zo mooi.   


De laatste foto van Sons of the Sun toont het slotdefilé waarin ontwerpster Phương Nguyễn Silk applaus krijgt. Ik heb zelf ook hard geklapt. Want zo straf: van security tot sushi runde zij het hele evenement. En eerlijk? Van de vijf collecties die de catwalk opgingen, vond ik haar collectie de mooiste. Heel blij dus dat Jana daar ergens in die rij liep... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten