vrijdag 17 september 2010

Tarzan



Mijn piano stond kattenvals, tijd voor een stembeurt. Natuurlijk ben ik blij dat-ie weer juist klinkt. Maar vooral Lukas is tevreden. Hij keek naar de man die allerlei vijsjes aandraaide, af en toe een vreemd soort vork tegen zijn oor hield, toetsen aansloeg. Tijdens de stille momenten - en vreemd genoeg zijn er veel tijdens een stembeurt - brabbelde hij op volle toeren. Zo hard was hij aan het genieten. Op een bepaald moment slaakte hij van pure emotie zelfs een Tarzankreet. Maar U moet wat geduld hebben. Zijn ie-yaaah-ie-yaah komt aan het einde van het filmpje.



Daarom heb ik speciaal voor Lukas de pianostemmer gevraagd dagelijks eens binnen te springen. Tot de dag dat mijn zoon evenveel geniet van mijn getokkel, dan hoef ik die man niet meer in te huren. Dus omwille van besparingen, nu snel... Oefenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten