zaterdag 14 september 2013

Tweedehands tweelingfiets

Hmm, laat ik maar eens een duidelijke titel gebruiken voor dit bericht...

Want hij is dus TE KOOP: mijn "duo pack max" van de Fietsfabriek. Het beest dat ons bijna vier jaar trouw door weer en wind vervoerde, mij en mijn twee kinderen. Maar ondertussen wordt mijn compagnie op de bagagedrager een beetje te groot, een beetje te zwaar. De oudste fietst al gezwind haar eigen weg. De jongste houd ik nog even achter mij, maar op zijn eentje heeft hij zo'n verlengd achterwiel natuurlijk niet echt nodig.

Dus zet ik hem zondag - nu zondag, 15 september - op de rommelmarkt van de Kempstraat in Gent. Zo kunt U hem live bewonderen en uittesten enzo. 't Is een fantastisch machien waarmee ik niet alleen mijn twee kinderen vervoerd heb maar ook nog allerlei andere vriendjes, boodschappen, tuingerief, picknickspul, een Ikea-pakket, enzovoort.

Bovendien is zon' tweelingfiets korter dan een bakfiets, waardoor hij nog mooi in ons fietshok paste (en waardoor ik ook makkelijk tussen auto's kon laveren, dat is wel zo handig in de stad).

Ongelooflijk eigenlijk dat ik geen foto heb van mijn favoriete vervoer. Onderstaand geval op internet ziet er uit zoals mijn exemplaar: zwart en met een verlaagd wiel, de fietsstoeltjes lekker retro.


Prijs is overeen te komen. Nu zondag op de rommelmarkt in de Kempstraat in Gent. Als U niet kunt komen maar wel interesse hebt, reageer! Ik contacteer U zo snel mogelijk.

Edit: Sorry, te laat. Verkocht!

3 opmerkingen:

  1. Ellen, Esther hier, ex-collega van Wouter. Ik had Wouter al eens gezegd dat als hij jouw fiets verkocht, ik zeker interesse heb! Ben net op zoek naar een zoektocht in mijn mobiliteit nu Aron er is; was van plan een moederfiets tek open maar dit lijkt me ook super! Heb net ook berichtje nagelaten op voicemail van Wouter - ben zeer geinteresseerd maar geraak wellicht niet in de Kempstraat morgen... Je kan altijd bericht laten op mijn gsm, Wouter heeft mijn nummer!
    Groeten
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geïnteresseerd in de tweelingfiets. Mijn mailadres: lienbondu@hotmail.com (mama Fir en Jute vanop de Feniks)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastische fiets zeg! Dat ik het bestaan hiervan niet kende vooraleer ik de fietskar in huis haalde is wel zeer sneu. Een overstap valt wel nog te overwegen. Ik veronderstel dat hij al de deur uit is ondertussen? Hoeveel jaren plezier zou mij dat nog opleveren met een kind van 3 en een kind van 1?

    BeantwoordenVerwijderen